Myslíte si, že za Ježíšových dob před 2000 lety byli lidé sportovní nadšenci
a vesnice mezi sebou pořádaly různé turnaje? Například SK Nazaret proti Real
Kafarnaum? Patrně ne a proto je dobře, že žijeme dnes a takových soutěží se
účastnit můžeme:)
Sporty - volejbal, frisbee a fotbal, se na základě komunikace s některými
vedoucími mládeží budou konat v sobotu 30.9. (ne v pátek před oficiálním
začátkem, jak bylo původně plánováno) od 12:30 do 16:00.
Pokud tedy budete mít zájem o některý z těchto sportů, stačí dát
dohromady tým a nahlásit ho organizátorům. Jejich jména a podrobnosti k
organizaci budou včas doplněny zde jakož i skrze facebook.
V sobotu v 16:30 pak na počest a připomenutí "vytaženého osla ze studně" bude úplně pro všechny možnost zapojit se do tradiční štafety. Více informací o jednotlivých sportech a přihlášky jsou taky tady.
PŘIHLAŠOVÁNÍ JE UKONČENÉ Z DŮVODU NAPLNĚNÍ KAPACITY SPORTU!
Místo konání: sportovní areál ZŠ Wolkerova – na umělém trávníku
Začátek: sobota 30.9. v 12:30
Konec: sobota 30.9. v 16:00
Odpovědná osoba: David Průša (724 802 910)
Přihlášky: nejpozději do pátku 29.9. do 22:00 hodin, platí pravidlo dříve přihlášeného
Startovné: zahrnuto v konferenčním poplatku
Kategorie: 4+1; počet náhradníků neomezen, střídání „hokejové“
Počet družstev: max. 8 (platí pravidlo dříve přihlášeného)
Hrací systém: bude upřesněn podle počtu přihlášených družstev
Pravidla: standardní, detaily budou upřesněny na místě
Nutné vybavení: vhodné oblečení a obuv
Ceny: poháry pro 3 nejlepší družstva
Poznámky a upozornění:
PŘIHLAŠOVÁNÍ JE UKONČENÉ Z DŮVODU NAPLNĚNÍ KAPACITY SPORTU!
Místo konání: v areálu Na Plovárně
Začátek: sobota 30.9. v 12:30
Konec: sobota 30.9. v 16:00
Odpovědná osoba: Tomáš Toušek (731 612 805)
Přihlášky: nejpozději do pátku 29.9. do 22:00 hodin, platí pravidlo dříve přihlášeného
Startovné: zahrnuto v konferenčním poplatku
Kategorie: smíšená družstva: 4 kluci + 3 holky, přičemž počet holek na hřišti na úkor počtu kluků může být vyšší; počet náhradníků neomezen; střídání „hokejové“
Počet družstev: max. 8 (platí pravidlo dříve přihlášeného)
Hrací systém: bude upřesněn podle počtu přihlášených družstev
Pravidla: originální pravidla, tzn. že se nehraje na branky, ale na zóny; detaily budou upřesněny na místě
Nutné vybavení: vhodné oblečení a obuv
Ceny: poháry pro 3 nejlepší družstva
Poznámky a upozornění:
Místo konání: v areálu Na Plovárně
Začátek: sobota 30.9. v 12:30
Konec: sobota 30.9. v 16:00
Odpovědná osoba: Josef Swaczyna (608 710 419)
Přihlášky: nejpozději do pátku 29.9. do 22:00 hodin, platí pravidlo dříve přihlášeného
Startovné: zahrnuto v konferenčním poplatku
Kategorie: smíšená družstva: 4 kluci + 2 holky, přičemž počet holek na hřišti na úkor počtu kluků může být vyšší; počet náhradníků neomezen
Počet družstev: max. 8 (platí pravidlo dříve přihlášeného)
Hrací systém: bude upřesněn podle počtu přihlášených družstev
Pravidla: standardní, detaily budou upřesněny na místě
Nutné vybavení: vhodné oblečení a obuv
Ceny: poháry pro 3 nejlepší družstva
Poznámky a upozornění:
Přihlašujte se prostřednictvím následujícího formuláře:
https://goo.gl/forms/WG2Rp82zm9Q8sle33
Místo konání: start a cíl před ZŠ Sady u rybníku Obora
Prezence kapitánů: sobota 30.9. od 15:00 do 16:00 ve vestibulu ZŠ Sady
Start: sobota 30.9. cca 16:30
Hlavní rozhodčí: Jiří Dušek (728 926 129)
Přihlášky: Přihlášku na štafetu si kapitáni mohou vyzvednout kdykoliv na informacích v Kulturním domě Ostrov ve vestibulu. ČITELNĚ !!! vyplněnou přihlášku s 10 běžci, pak odevzdá při prezenci kapitánů v sobotu na ZŠ v Sadech, kde si zároveň převezme čísla a sponky pro běžce.
Startovné: Zahrnuto v konferenčním poplatku.
Kategorie: Smíšená družstva. Každá štafeta musí tvořit 6 kluků a 4 holky, přičemž holky poběží 2, 4, 6 a 8 úsek.
Počet štafet: Neomezen.
Způsob závodu: Hromadný start všech štafet cca v 16:30. Předávání štafetového kolíku ve 20m předávacím prostoru.
Nutné vybavení: Vhodná obuv a oblečení, běží se venku za každého počasí.
Ceny: Poháry pro 3 nejlepší štafety, nejrychlejší běžec a běžkyně – něco dobrého.
Poznámky a upozornění: